• Zwroty i reklamacje

Zasady zwrotu:
-Zwroty proszę nadawać na jeden z poniżych adresów:
1.Paczkoma NIE08M ul. Krakowska 39 32-005 Niepołomice
proszę obowiąckowo podać numer telefonu sklepu 515583468 oraz adres email: [email protected] który umożliwi nam odbiór paczki z paczkomatu lub punktu. W innym przypadku paczka nie zostanie odebrana i zwrot nie zostanie uznany. 
-Towar musi dotrzeć w stanie nienaruszonym 
-Maksymalnie 14 dni od momentu zakupu
-Do zgłoszenia reklamacyjnego należy załączyć numer zamówienia, dane klienta oraz numer konta bankowego na który mają zostać przelane zwrotnie środki.
-Koszty wysyłki ponosi kupujący


Zasady reklamacji:
-Klient ma prawo do reklamacji towaru lub towarów wchodzących w skład zamówienia 
-Reklamacja musi być uzasadniona mailowo na adres [email protected]l
-Do zgłoszenia reklamacyjnego należy załączyć: zdjęcia uszkodzonego towaru, opis, numer zamówienia, dane klienta, preferowana droga reklamacji (zwrot/wymiana), w przypadku zwrotu numer konta bankowego na który mają zostać przelane środki.
-Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od jej otrzymania